הצהרת נגישות
CAA Tactical Solutions ("החברה") נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות המשרד, באופן עצמאי ושוויוני.
הסדרי נגישות מבנים:
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי החברה הממוקמים ברחוב עמל 11 ראש העין (בניין טורנדו, קומה 4):
- חניון בתשלום נמצא סמוך לבניין המשרד.
- שירותים נגישים נמצאים במשרדי החברה.
- כל המעברים ודלתות הכניסה, רחבים ומאפשרים תנועה בכיסא גלגלים (יצוין כי קיימת מדרגה אחת במעברי משרדנו).
שירות לקוחות נגיש:
אנחנו בחברה נותנים חשיבות גבוהה למתן שירות נגיש ללקוחותינו, בין היתר באמצעים הבאים:
- בטלפון: 050-630-3666;
- שירות פרונטלי: קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00;
- דואר אלקטרוני – support@caa-ts.com;
- פניה באמצעות "צור קשר" באתר האינטרנט שלנו – caa-ts.co.il;
- פניה באמצעות הדואר: רחוב עמל 11, קומה 4, ראש העין 4809239
נגישות אתר האינטרנט:
באתר הושקעו מאמצים ומשאבים רבים להנגשת המידע והשירותים הניתנים בו, זאת כאמור על-מנת לאפשר למרבית האוכלוסייה להשתמש באתר בקלות.
אנו פועלים לעדכון ולהטמעה של כללי הנגישות ככל שניתן, בהתאם לעקרונות תוך תשומת לב רבה לתקן הישראלי 5568 – ברמה AA הרמה הנדרשת בחוק.
החרגות
חשוב לציין, כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל העמודים באתר, ייתכן שיתגלו חלקים או יכולות שלא הונגשו כראוי או שטרם הונגשו.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות המשרד כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
אנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שניתן:
- תיאור הבעיה;
- מהי הפעולה שניסיתם לבצע;
- קישור לדף בו גלשתם;
- סוג הדפדפן וגרסתו;
- מערכת הפעלה;
- סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).
פרטי רכז הנגישות בחברה:
שם: אופק עוז
טלפון: 050-630-3666
דוא"ל: support@caa-ts.com