מדיניות משלוחים
7. מדיניות משלוחים.
7.1. בכפוף לאישור ההזמנה על ידי החברה ולאמור מטה, המשתמש יהיה זכאי לקבל את המוצרים באמצעות שליח עד לכתובת שהוזנה על ידי המשתמש בעת ביצוע ההזמנה. על המשתמש להקפיד על מסירת כל הפרטים באופן נכון, מלא, מעודכן ומדויק. החברה אינה אחראית על הזנת פרטים שגויים ועל תקלות כלשהן שהתרחשו כתוצאה מכך, לרבות במקרה בו לא ניתן יהיה להשלים מסירה של משלוח למשתמש. במקרה שהמוצרים יוחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, יחויב המשתמש בתשלום בגין דמי טיפול ומשלוח. הזנת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז – 1977.
7.2. בעת ביצוע ההזמנה, למשתמש תינתן הזכות לבחור מבין שתי אפשרויות: א. איסוף עצמי בכפוף לתיאום מראש ממשרדי החברה בכתובת העמל 11, ראש העין; ב. "משלוח עד הבית" – עד 7 ימי עסקים בעלות של 40 ש"ח כולל מע"מ, והכל בכפוף לכתובת היעד וזמינות מלאי המוצרים.
7.3. בכפוף לאמור בסעיף 8 להלן, זמן אספקת המוצרים באמצעות שליח עד הבית עבור הזמנות אשר נקלטות במערכת האתר בימים א'-ה' עד השעה 16:00 הינו עד 7 ימי עסקים מרגע אישור העסקה ע"י חברת האשראי; ועבור הזמנות אשר נקלטות במערכת האתר לאחר השעה 16:00, יטופלו ככל הניתן ביום העסקים שלמחרת, ויסופקו עד 7 ימי עסקים מרגע אישור העסקה ע"י חברת האשראי. עבור הזמנות אשר נקלטות במערכת האתר בסופי שבוע ובחגים, עד 10 ימי עסקים מרגע אישור העסקה ע"י חברת האשראי.
למען הסר כל ספק "יום עסקים" לעניין תנאי שימוש אלה הינם ימים א' עד ה', לא כולל ערבי חג, חגים וימי שבתון.
7.4. הכתובת למשלוח המוצרים הינה הכתובת אשר מולאה ע"י מבצע פעולת ההזמנה בטופס ההזמנה ככתובת למשלוח הזמנות.
7.5. מלאי המוצרים בקטגוריות השונות משתנה מעת לעת וייתכנו חוסרים בחלק מן מוצרים המופיעים בקטגוריות אלה. אספקת המוצר מותנית בכך שהמוצר אכן קיים במלאי החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ביצוע ההזמנה. ייתכנו מצבים בהם על אף שמוצר מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל הוא אינו במלאי ואין באפשרות החברה לספקו. במקרה כזה החברה תהיה רשאית לבטל את העסקה ולהשיב למבצע פעולת ההזמנה כל סכום ששילם, ככל ששילם. במידה שמוצר לא יישלח אל מבצע פעולת ההזמנה בתוך 14 ימי עסקים ממועד המשלוח שצוין באתר, יהיה מבצע פעולת ההזמנה זכאי לבטל את העסקה ולקבל חזרה את מלוא התמורה ששולמה. בכל מקרה של ביטול עסקה כאמור לעיל, למבצע פעולת ההזמנה לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בקשר עם העסקה ו/או אי האספקה ו/או הביטול. יובהר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שמוצר מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל הוא אינו במלאי ואין באפשרות החברה לספקו. במצבים אלו תישלח למזמין הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות הטלפון עם הצעת חלופות מתאימות.
7.6. במידה שמוצר לא יישלח אל מבצע פעולת ההזמנה בתוך 14 ימי עסקים ממועד המשלוח שצוין באתר, יהיה מבצע פעולת ההזמנה זכאי לבטל את העסקה ולקבל חזרה את מלוא התמורה ששולמה בעד אותו המוצר. עם ביטול העסקה כאמור, וקבלת התמורה בחזרה, לא תהא למבצע פעולת ההזמנה כל טענה או תביעה בקשר עם העסקה ו/או אי האספקה ו/או הביטול.
7.7. בביצוע הרכישה מבצע פעולת ההזמנה מסכים לקבל חשבונית אלקטרונית באמצעות כתובת המייל שהזין.
7.8. לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום הרלוונטי באתר, יישלח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים, והוא מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו באתר בלבד.
7.9. בעת האספקה, רשאית החברה לבקש את נוכחות מבצע פעולת ההזמנה ו/או מי מטעמו במקום ובמועד האספקה (כפי שאלו נקבעו בהזמנה הרלוונטית), לבקש את מספר אישור ההזמנה כפי שיתקבל ממערכת ההזמנות בגין ביצוע העסקה, ולבקש הצגת תעודת זהות של מבצע פעולת ההזמנה ו/או חתימתו על גבי שובר כרטיס האשראי כתנאי למסירה.
7.10. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את דמי המשלוח מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי ובלא מתן הודעה מוקדמת מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך.
7.11. ככל שבעת ביצוע ההזמנה ימסור המשתמש פרטי זיהוי שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אל המשתמש. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים שמסר – יחויב המשתמש בתשלום בגין דמי טיפול.
9. מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים.
9.1. כל רוכש של מוצרים מאתר החברה רשאי להחזיר או להחליף מוצר שאינו בשימוש, שהסכום אשר שולם עבורו עולה על 50 ₪. החזרת או החלפת המוצר כפופה להוראות תנאי השימוש ותקנון אלה, ולהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק"). יובהר, כי מוצרים שיוצרו או שהוזמנו בהזמנה מיוחדת עבור המשתמש אינם ניתנים להחזרה או להחלפה.
9.2. בהתאם למדיניות החברה, החזרת מוצר כאמור תאפשר בתוך 14 ימי עסקים ממועד הרכישה, ורק כאשר המוצר באריזתו המקורית וללא פגם. עלות המשלוח חזרה תחול על המשתמש, אלא אם מדובר במוצר פגום שנרכש במסגרת האחריות.
9.3. רוכש של מוצרים מאתר החברה זכאי לבטל עסקה ולהחזיר מוצר שנרכש באתר, באמצעות הודעה בכתב לחברה, שיפורטו בה שמו המלא ומספר הזמנה של הרוכש, הכל בהתאם להוראות בדבר ביטול עסקת מכר מרחוק כאמור בחוק.
9.4. במקרה של ביטול עסקה – יוחזר לרוכש הנמוך מבין: (1) התשלום ששילם בגין בניכוי 5% מסך העסקה שינוכו; או (2) 100 ₪ ממחיר המוצר. למרות האמור, ביטל הרוכש את העסקה עקב פגם במוצר, עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לרוכש המוצר שחוסים תחת סעיף 14ג(א) ו-(ב) לחוק, עקב אי-אספקת המוצר במועד שנקבע או בשל כל הפרה אחרת של החברה, תחזיר החברה לרוכש בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הרוכש.
9.5. בכל מקרה של ביטול עסקה, יציג הרוכש חשבונית המעידה על עצם ביצוע העסקה עם החברה או הוכחה אחרת, לשביעות רצון החברה, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.
9.6. החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע למשתמש זיכוי כספי או זיכוי לרכישה באתר, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. זיכוי כספי יינתן רק לאחר בדיקת המוצר ואישור כי המוצר נמצא תקין ולא נעשה בו שימוש.
9.7. מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.